ویژگی ها: 

  • امکان پرینت از فرمت هایDOC, DOCX, XLS, XSLX, PPT, PPTX, PDF, TXT و همچنین ایمیل ها، تصاویر، پیام ها، گزارش تماس ها و صفحات وب
  •  اتصال مستقیم به پرینتر های دارای بلوتوث و وایرس بدون نیاز به کامپیوتر
  •  اتصال به پرینتر از طریق یو اس بی
  • اتصال به پرینتر از طریق کلاینت ویندوز
  • تنظیمات پیشرفته ارسال پرینتر نظیر سایز کاغذ

برنامه اتصال به پرینتر با اندروید 

یکی از بهترین برنامه ها برای اتصال به پرینتر با اندروید نرم افزار پرینتر شیر   PrinterShare می باشد .

امروزه در پرینترها شبکه  وای فای و بلوتوث جایگزین سیم ها شده اند و دیگر نیاز نیست برای اتصال به پرینتر حتما از طریق کابل به دستگاه کامپیوتر متصل شوید تنها با استفاده از بلوتوث و وای‌فای می توانید محتویات مورد نظر خود را که در گوشی اندرویدی خود موجود می باشد به راحتی با پرینتر خود به اشتراک بگذارید.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه آموزش کامپیوتر رایانه کمک باشید .

نرم افزار اتصال گوشی به پرینتر برای اندروید

  تمام کاربران استفاده کننده از گوشی های اندروید می توانند توسط نرم افزار PrinterShare موبایل خود را به پرینتر دارای وای فای متصل کنند.

ما میتوانیم تمامی فرمت های png  ، ‏jpg ،  gif ، ایمیل و تمامی فایل های متنی که با فرمت pdf ,DOC ,XSL ,PPT ,TXT) می باشند را با گوشی اندرویدی خود پرینت بگیریم. 

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا باید آن را روی گوشی خود نصب نمایید و در مرحله بعد می توانید تمامی تنظیمات مورد نظر خود که شامل صفحه  ابعاد قالب بندی صفحه کیفیت پرینت تنظیمات مربوط به رنگ انتخاب سایز صفحه را در این برنامه به صورت دستی با گوشی اندروید انجام دهیم . پس اگر قصد پرینت کردن چیزی را با گوشی اندرویدی خود دارید این برنامه را دانلود کرده و از آن استفاده نمایید.

تصویر محیط برنامه اتصال به پرینتر با اندروید PrinterShare

برنامه اتصال به پرینتر با اندروید |رایانه_کمک
اتصال به پرینتر با اندروید نرم افزار پرینتر شیر |آموزش_کامپیوتر_رایانه_کمک

برترین ویژگی های نرم افزارPrinterShare  در پرینت گرفتن در اندروید چه می باشد.

مهم ترین ویژگی های این نرم افزار که برای اتصال به پرینتر با اندروید می باشد شامل موارد زیر می باشد.

تنظیمات دستی و پیشرفته قبل از پرینت گرفتن

 داشتن قابلیت وای فای بلوتوث و کابل otg

 پرینت گرفتن از صفحات وب ایمیل و تصاویر محرک

 پرینت در انواع فرمت های سنگین و رایج 

 دانلود نرم افزار اتصال گوشی به پرینتر برای اندروید

این نرم افزار بسیار کاربردی می باشد و حجم کمی دارد پس تقریباً برای تمامی اندروید ها مناسب می باشد سیستم عامل مورد نیاز این نرم افزار اندروید ۱.۵ به بالا می باشد .

 دانلود نرم افزار اتصال گوشی به پرینتر برای اندروید 

چنانچه با مطالعه بالا موفق به اتصال به پرینتر با اندروید نصب شده اید ممکن است با مشکلات نصب پرینتر  روبرو شده باشید کارشناسان تعمیرات کامپیوتر رایانه کمک توصیه می کند قبل از نگران شدن مطلب نصب پرینتر یا مطلب رفع مشکل پرینتر و در آخر مطلب نحوه ی ریست کردن پرینتر را مطالعه نمایید . ممکن است مشکل متصل نشدن پرینتر وایرلس به وای‌فای  برای ما پیش آمده باشد پس بهتر است مطلب متصل نشدن پرینتر وایرلس به وای‌فای را نیز مطالعه نمایید. چنانچه با  مطالعه این مطالب نیز مشکلات پرینتر شما بر طرف نشد بهتر است با کارشناسان کمک رسان رایانه کمک تماس بگیرید و مشکلات کامپیوتری خود را در کمترین زمان ممکن به صورت غیرحضوری برطرف نمایید همچنین اگر به تازه ترین اخبار روز دنیا در زمینه آموزش کامپیوتر و  ترفند های آموزش موبایل علاقه مند هستید می توانید از اینستاگرام رایانه کمک و آپارات رایانه کمک دیدن  فرمایید 

چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره پنج ستاره

میانگین رتبه 3.3 / 5. تعداد امتیازات 4

تا کنون امتیازی ثبت نشده است . (اولین نفر باشید)

به اشتراک گذاری مطلب