Vmware work station یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های مجازی سازی به شمار میرود قبل از اینکه آموزش های وی ام ور را شروع کنید شما میبایستی بدانید مجازی سازی چیست؟ مجازی سازی یکی از فناوری های نوین در حوزه آی تی به شمار میرود که با استفاده از این فناوری به راحتی میتوانیم بسیاری از مشکلات حوزه فناوری را برطرف کنیم ، چرا که با تست نرم افزار ها در محیط های مجازی میتوانیم توسعه ی پایدارتری داشته باشیم. البته باید در نظر داشته باشیم که کاربرد مجازی سازی virtualization بسیار بیشتر از استفاده صرفا در حوزه ی فناوری IT است و افراد در حوزه های دیگر هم از این فناوری بسیار استفاده میکنند.

با استفاده از مجازی سازی شما میتوانید اجزاء فیزیکی یک سیستم رو بین چندین سیستم به اشتراک بگذارید و در واقع هزینه ی خرید اجزای فیزیکی کاهش پیدا میکند.

فرض کنید شما نرم افزاری در دست دارید که تنها بر روی ویندوز xp قابل نصب است، حال ویندوز نصب شده بر روی سیستم شما ویندوز 10 است چطور میتوانیم نرم افزار ویندوز xp را بر روی ویندوز 10 نصب کنیم؟ به راحتی با استفاده از vmware work station یک ویندوز xp مجازی ابتدا در داخل ویندوز 10 خود نصب میکنید و نرم افزار خود را داخل این ویندوز میتوانید نصب و اجرا کنید.

در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید با شماره های 9099071540 و 0217129 با کارشناسان رایانه کمک صحبت کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره پنج ستاره

میانگین رتبه 3.8 / 5. تعداد امتیازات 4

تا کنون امتیازی ثبت نشده است . (اولین نفر باشید)

به اشتراک گذاری مطلب
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.