واریز سودهای سهام عدالت به علت زمان بندی های متفاوت و میزان سودهای متغیر همیشه باعث به دردسر افتادن و سخت بودن پیگیری افراد شامل این سهام ها بوده است.

نکته بسیار مهم: مجموعه رایانه کمک فقط پاسخگوی مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه شما کاربران عزیز است، لطفا از تماس با مجموعه برای پرسش و پیگیری درباره سهام عدالت خودداری فرمایید!!!

در صورتی که با ابهام یا مشکل در سامانه سهام عدالت روبرو شده اید، به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کنید.

اما میتوان از طریق کد ملی و همچنین سامانه ی این مرکز به راحتی از زمان واریز و میزان مبلغ واریزی سهام عدالت  مطلع شد که در این مطلب به نحوه ی دسترسی و انجام این امر میپردازیم. پس با ما تا انتهای این مطلب “اطلاع از مبلغ و تاریخ واریز سهام عدالت” همراه ما باشید.

راهنمای کامل ورود به سامانه سهام عدالت

برای این کار قبل از هرچیز باید به سایت سهام عدالت با آدرس زیر مراجعه کنید:

https://sahamedalat.ir/

نکته بسیار مهم: مجموعه رایانه کمک فقط پاسخگوی مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه شما کاربران عزیز است، لطفا از تماس با مجموعه برای پرسش و پیگیری درباره سهام عدالت خودداری فرمایید!!!

در صورتی که با ابهام یا مشکل در سامانه سهام عدالت روبرو شده اید، به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کنید.

الف) تأیید و پذیرفتن قوانین

با ورود به سایت ابتدا باید قوانین و مقررات سایت را برای ادامه فعالیت بپذیرید که برای این کار در پایین صفحه تیک گزینه ای با عبارت مطالب فوق را مطالعه نمودم و میپذیرم را بزنید و روی گزینه ی ادامه کلیک کنید.

سود سهام عدالت چقدر است؟ | حل مشکل و ارورهای کامپیوتری

ب)وارد کردن شماره ملی

در ادامه مراحل پیگیری سهام عدالت با کد ملی بعد از ورود به سامانه لازم است کد ملی 10 رقمی خود را وارد نمایید حتما باید اعداد به صورت انگلیسی وارد شوند پس اگر شما از تلفن همراه استفاده میکنید ابتدا اطمینان حاصل کنید که از کیبورد انگلیسی استفاده میکنید.بعد از اینکه کد ملی را وارد کردید حروفی را که برای تایید انجام عملیات است در کادر رو به رو وارد کنید و ادامه را کلیک کنید.

ج) شناسایی درخواست دهنده

بعد از وارد کردن درست کدملی 10 رقمی خود به صفحه ای با عنوان شناسایی هدایت میشوید. در این صفحه چند سوال از اطلاعات موجود در شناسنامه شما پرسیده خواهد شد که شما با جواب دادن درست به این سوال ها تایید می شوید که کاربر مورد نظری هستید که کد ملی را وارد نمودید. این سوال ها مثل نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد است. و چیزی خارج از این موارد از شما پرسیده نخواهد شد.

چطوری سهام عدالت رو مشاهده یا بفروشم؟ | تعمیرات سخت‌افزار تلفنی

بعد از پاسخ به سوال های پرسیده شده یکبار دیگر تمامی پاسخ ها به صورت یکجا نمایش داده خواهد شد که اگر مشکلی و ایرادی در ثبت آنها بود توسط کاربر برطرف گردد.اگر تمامی این پاسخ ها به درستی نوشته شده بود به روی ادامه کلیک کنید.

د) صورت وضعیت دارایی سهام عدالت

این صفحه مرحله پایانی است. در انتها فرمی مانند تصویر زیر ارائه میشود که تمامی اطلاعات سهام عدالت مربوط به فرد تقاضا کننده را در آن نمایش داده است.این اطلاعات شامل مبلغ پرداختی و تاریخ پرداخت مربوط به هر مرحله خواهد بود.

استعلام آنلاین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت فراهم شد | مشکلات و ارور کامپیوتری

سؤالات متداول

در این بخش سعی می‌کنیم به رایج‌ترین سؤالات کاربران در زمینه سهام عدالت بپردازیم. اگر شما هم با سوالی یا مشکل خاصی روبرو شدید، میتوانید از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

نحوه صحیح وارد کردن کد ملی در سامانه به چه صورت می باشد؟

کد ملی خود را بدون خط فاصله وارد کنید، اگر در ابتدای کد ملی صفر وجو دارد ضرورت دارد آن را نیز درج کنید همچنین دقت داشته باشید از کیبورد انگلیسی استفاده نمایید.

سود سهام عدالت چقدر است؟

سود سهام عدالت بسته به میزان اوراقی که شما خریداری کرده‌اید متفاوت است به همین دلیل نمی‌توان مقدار مشخصی برای این موضوع تعیین کرد.

بانک مرکزی هرساله سود تمام افرادی که سهام عدالت خریداری کرده‌اند را در چند دوره به‌حساب افراد واریز می‌کند. 

برای دریافت سهام عدالت چه کاری لازم است انجام دهیم؟

درصورتی‌که سهام عدالت را خریداری کرده‌اید اما به هر دلیلی سود آن به‌حساب شما واریز نمی‌شود لازم است سریعاً به سازمان بورس مراجعه کنید.

درصورتی‌که سهام عدالت شما از طرف بانک مرکزی مشکل داشته باشد لازم است از طریق کارگزاری این موضوع را بررسی کنید.

نکته: بر روی بیشتر برگه‌های سهام عدالت شما  تلفنی برای بخش پشتیبانی وجود دارد که اگر با آن تماس بگیرید می‌توانید  راهنمایی دقیق‌تر دریافت کنید.

استعلام وضعیت سود سهام عدالت | خدمات کامپیوتری تلفنی

چطوری سهام عدالتم رو بفروشم؟

اگر در هر صورتی قصد داشته باشید سهام عدالت خود را بفروشید 3 روش عمده وجود دارد.

اولین راه شما می‌توانید به کارگزاری‌های بورس مراجعه کرده و پس از احراز هویت سهام خود را به‌صورت کامل بفروشید.

روش دوم این است که به بانک ملت مراجعه کرده و این کار را انجام دهید. البته این کار کمی پیچیده است و ممکن است به‌صورت کامل از آن منصرف شوید.

و آخرین راه استفاده از سامانه مشاهده و فروش سهام عدالت است با واردشدن به پورتال کارگزاری مفید به آدرس (https://se.emofid.com/login.html) به راحتی می‌توانید میزان سهام خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز آن را بفروشید.

نکته بسیار مهم: مجموعه رایانه کمک فقط پاسخگوی مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه شما کاربران عزیز است، لطفا از تماس با مجموعه برای پرسش و پیگیری درباره سهام عدالت خودداری فرمایید!!!

در صورتی که با ابهام یا مشکل در سامانه سهام عدالت روبرو شده اید، به دفتر پیشخوان دولت مراجعه کنید.

جمع بندی

و در آخر ممنونم که تا انتهای مطلب ” اطلاع از مبلغ و تاریخ واریز سهام عدالت” همراه ما بودید، امیدوارم با استفاده از روش گفته شده توانسته باشید اطلاعات کاملی از میزان سود سهام عدالت خود دریافت کرده باشید. اما اگر در هر بهش با مشکل یا سوال خاصی روبرو شدید میتوانید از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

📌رفع مسئولیت: محتوای این صفحه صرفاً برای اطلاع رسانی است و در صورتی که تسلط کافی برای انجام موارد فنی مقاله ندارید حتما از کارشناس فنی کمک بگیرید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره پنج ستاره

میانگین رتبه 3.5 / 5. تعداد امتیازات 53

تا کنون امتیازی ثبت نشده است . (اولین نفر باشید)

به اشتراک گذاری مطلب