معرفی و بررسی بازی Call of Duty: Warzone

اگز از گیمر های قدیمی و اصیل باشید قطعا با مجموعه بازی های کال اف دیوتی خاطر های بسیاری دارید. در این مطلب قصد داریم ابتدا به معرفی نسخه آنلاین Call of Duty: Warzone بپردازیم و به رفع مشکل آن اقدام کنیم. پس با ما همراه باشید

 

معرفی و بررسی بازی Call of Duty: Warzone

Call of Duty: Warzone

اگر از گیمر های حرفه ای باشید، حتما با بازی جدید در سبک بتل رویال از مجموعه بازی های جذاب Call of Duty آشنا هستید.

اما پلیر های این بازی از مشکلات عدیدی به ما خبر می‌دهند.

 که متاسفانه یکی ازمشکلات شایع بازی Call of Dutyوارد نشدن به بازی و همچنین فریز شدن بر روی صفحه لودینگ است.

اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که با مشکل لودینگ بازی Call of Duty: Warzone مواجه هستند، پس با رایانه کمک همراه باشید.

مشکل لودینگ بازی Call of Duty: Warzone

 همان گونه که میدانید بازی Call of Duty: Warzone به صورت رایگان بر روی تمامی دستگاه های ایکس باکس ، پلی استیشن و پلتفرم‌های پی سی قابل اجرا می‌باشد.

با اینکه مدت زیادی از عرضه این بازی ،نگذشته است ،اما بازی Call of Duty در همین زمان کوتاه توانسته نظر پلیمر های زیادی را به خود جلب کند، به طوری که الان و بعد از 15 روز عرضه عمومی این بازی توانسته به رکورد 30 میلیون نفر دست پیدا کند که البته رقم قابل توجه ای به حساب می‌آید.

همان طور که در بخش های نخست مطلب اشاره کردیم بازی Call of Duty یک بازی به سبک بتل رویال است ،که به یک سبک قالب بازی های موفق تبدیل شده است ، که البته هر بازی برای موفقیت به چنین سبکی نیاز دارد.

البته این خبر برای طرفدارانی که به بازی های داستانی علاقه دارند، خبر جالبی نیست .

حتی بعضی از بازی ساز ها بخش داستانی بازی را نیز حذف کردند ،که البته این کار باعث نا رضایتی برخی از گیمر ها شده است.

اما با این وجود ، چه از سبک بتل رویال خوشتان بیاید و چه نیاید، این بازی ارزش یک با امتحان کردن را دارد.

آشنایی با بازی  Call of Duty Warzone

در بازی Call of Duty: Warzone نیز، همانند سایر بازی های مجموعه بتل رویال ، پلیمر ها توسط یک هواپیما به زمین و بر روی یک نقشه فرود می‌آیند و پس از فرود آمدن بایستی در ساختمان ها و نقشه به دنبال تجهیزات مورد نیاز خود بگردنند. یکی از ویژگی هایی ،که این بازی را باسایر بازی های بتل رویال متمایز میکند ،این میباشد که در ابتدای بازی شما یک اسلحه کمری خواهید داشت تا اگر به بد شانسی برخوردید در مقابل دشمنان بتوانید از خود دفاع کنید.

مکانیزم این بازی به گونه ای است که کوچک کردن نقشه برای اجبار پلیرها به درگیر شدن آزاد شدن گاز است ،که البته اگر مدت زیادی را در معرض آن قرار بگیرید خواهید مرد.

اما نگران نباشید زیرا مرگ در این بازی به معنای پایان کار نیست شما این شانس را دارید که در گولاگ با پیروزی در مقابل رقیب خود ،که او نیز در بازی کشته شده است دوباره به بازی برگردید.

همچنین یک راه دیگر نیز ،برای برگشتن به بازی وجود دارد و راه حل دوم این است،

 که هم تیمی های تان با پرداخت پول شما میتوانند، دوباره شما را به بازی باز گردانند.

در نتیجه با اینکه بازی Call of Duty: Warzone در ژانر های بتل رویال قرار دارد ،اما قابلیت های منحصر به فرد این بازی آن را از سایر بازی های این سبک متمایز می‌کند.

مد های مختلف بازی

توضیحات کوتاهی که تا اینجای مطلب دادیم ،مربوط به معرفی و بررسی بازی Call of Duty: Warzone بود، در  ادامه با شما به برسی حل مشکل لودینگ بازی Call of Duty Warzone  خواهیم پرداخت و روش های کاربردی را جهت حل مشکل لودینگ بازی Call of Duty Warzone به شما معرفی خواهیم کرد.

یکی از مد های دیگری که در این بازی وجود دارد مد Plunder است که در آن هدف اصلی به دست آوردن پول بیشتر است ، برای انجام این کار میتوانید به سه روش اقدام کنید:

روش اول :غارت کردن

روش دوم : پذیرفتن ماموریت

روش سوم : کشتن دشمنان

مد بازی Call of Duty Warzone در مقایسه با مد بتل رویال از نظر کم شدن تعداد پلیر ها از 150 به 102 ، برگشت به بازی بعد از مرگ بدون مکانیسم برگشت به بازی با کمک هم تیمی یا گولاگ و همچنین کوچک نشدن نقشه تفاوت هایی دارد.

توضیحاتی که در بالا به آن اشاره شده فقط بخش کوچکی از بازی Call of Duty: Warzone را در برمی‌گیرد و در مقاله های بعدی رایانه کمک پست های بیشتر را در رابطه با بازی Call of Duty Warzone در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

آموزش کاهش پینگ در بازی  Call of Duty: Warzone

یکی از مشکلات مهم گیمر ها در بازی های آنلاین، پینگ بالا است.

روش های متعددی برای افزایش کیفیت اینترنت در بازی های ویدیویی وجود دارد که یکی از آنها اتصال کامپیوتر یا لپ تاپ گیمینگ خود به مودم با استفاده از کابل است.

زیرا در این حالت کیفیت اینترنت بهتر شده و سرعت انتقال دیتا بین دیوایس و مودم بالاتر می‌رود.

همچنین یک راه دیگر خرید اینترنت با کیفیت و پهنای باند بیشتر از شرکت های اینترنتی شناخته شده تر است. زیرا ممکن است منطقه که شما زندگی می‌کنید، تحت پوشش شرکت زیر ساخت اینترنت شما نباشد.

پیشنهاد میکنم مطالب ” رفع ارورها و مشکلات بازی Watch Dogs Legion ” مطالعه کنید.

 

یک روش ساده برای افزایش سرعت اینترنت در بازی  Call of Duty: Warzone

همچنین میتوانید برای بالارفتن PING در بازی خود از سرور های کاهش دهنده پینگ برای بازی آنلاین خود استفاده کنید.

بسیاری از وب سایت ها وجود دارند که در قبال دریافت هزینه کمی سرور username و password سرورهای اختصاص برخی بازی ها را در اختیار شما قرار میدهند.

 

چگونه بازی Call of Duty: Warzone را دانلود کنیم؟

همان گونه که گفتیم این بازی به صورت رایگاه بر روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس و پلی استیشن قابل اجرا می‌باشد.

کاربراین که از پلی استیشن استفاده میکنند نیاز به فعال بودن پلی استیشن ندارند بر عکس کاربران ایکس باکس که لایو گلد دارند.

برای دانلود بازی پر طرفدار Call of Duty: Warzone میتوانید  به وبسایت اصلی شرکت رایانه کمک مراجه نمایید و چنانچه در این امر به مشکلی بر خوردید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

نکته: بازی Call of Duty: Warzone از قابلیت کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کند( به این منظور که کاربران این سه پلتفرم قادر به بازی کردن آن با دوستان دیگر خود در پلتفرم‌های دیگر هستند.)

نحوه بر طرف کردن مشکل لودینگ بازی Call of Duty: Warzone

بازی Call of Duty: Warzone با اینکه محبوبیت زیادی را در سر تا سر جهان از جمله ایران به دست آورده است، اما با این وجود مشکلاتی در  این بازی وجود  دارد مانند باگ های بازی، که برای برطرف شدن این مشکل باید صبر کنیم تا از طرف توسعه دهندگان بازی رفع شود.

یکی دیگر از مشکلاتی که میتوان به ان اشاره کرد باز نشدن لانچر است که نتها راه حل برای آن پاک کردن کش لانچر است.

در بسیاری از مواقع کاربران برای حل مشکل لودینگ بازی Call of Duty: Warzone با پشتیبانی و خدمات کامپیوتری آنلاین رایانه کمک تماس میگیرند، تا از مشاوره تلفنی و اینترنتی رایگان بر خوردار شوند. 

اما در این مقاله آموزشی از سری مقالات آموزشی رایانه کمک قصد داریم تا راه حل مشکل بازی Call of Duty: Warzone را برای شما باز گو کنیم،پس با ما همراه باشید.

اگر از طریق هات اسپات کردن اینترنت همراه و یا استفاده از مودم های قدیمی که این امکان را ندارند ، قصد بازی کردن  دارید باید به شما خبر بدی را بدهم، زیرا این کار امکان پذیر نیست.

رایانه کمک به شما پیشنهاد می‌کند ،که در این شرایط صبر کنید تا راه اندازی سرور خاورمیانه برای بازی انجام شود، که البته شاید در این صورت مشکل بر طرف شود.

راه‌حل مشکل لودینگ بازی Call of Duty: Warzone

برای پورت فورواردینگ بازی Call of Duty: Warzone طبق مراحل زیر عمل کنید:

ابتدا به صفحه تنظیمات مودم خود وارد شوید.

نکته: در صورتی که ای پی ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱، شما را به صفحه تنظیمات مودم وارد نکرد باید مدل دستگاهتان را در گوگل سرچ نمایید.

در این مرحله شما باید پسورد و یوزر نیم تان را وارد کنید

نکته: چنانچه یوزر نیم وپسورد که در صفحه admin قرار دارد ،برای شما کار نکرد مدل دستگاه خود را در گوگل سرچ نمایید.

حالا در صفحه تنظیمات مودم تان و در بخش Security ،در جستجوی قسمتی به نام Port Forwarding و یا Virtual Server باشید.

اکنون نسبت به پلتفرم تان مراحل شرح شده در زیر را ادامه دهید.

همچنینی در بخش های بعدی مطلب، تعداد پورت های مناسب برای دستگاه های ایکس باکس PC ، پلی استیشن و نمونه پورت فورواردینگ در مودم TD-LTE ایرانسل را برایتان مشخص کرده ایم تا در هنگام وارد کردن پورت ها دچار شک و تردید نشوید.

این مطلب را نیز مطالعه کنید:حالت روح در واتس اپ

راه ‌حل مشکل لودینگ بازی   به کمک پینگ منیجر

برای بسیار از کاربران روش پورت فورواردینگ بعد از بروز رسانی های مختلف بازی  پاسخ گو نبود ، علاوه بر این  استفاده از این روش برای برخی ار کاربران دشوار بود.

به همین دلیل کاربران به دنبال روش های جایگزین برای ‌حل مشکل لودینگ بازی بودند.

یکی از روش های که قصد داریم به شما معرفی کنیم استفاده از روش پینگ منیجر است.

پینگ منیجر با داشتن بهترین سرور های موجود بهترین بازدهی ممکن را برای کاربرانش فراهم آورده است و تجربه مثبتی را را به گیمران عزیز بخشیده است.

استفاده از این روش علاوه بر کاهش پینگ و همچنین رفع مشکل لودینگ در بازی وارزون ، این روش برای بر طرف کردن تحریم های لانچر اپیک گیمز و اوریجین هم قابل استفاده است.

پس از بررسی این سرویس و دریافت باز خورد های مثبت شما کاربران گرامی نسبت به این سرویس به این نتیجه رسیدیم که استفاده از سرویس پینگ منیجر به عنوان روشی مفید و کاربردی برای حل مشکل لودینگ بازی بسیار مناسب است .

یکی دیگر از ویژگی های این سرویس کاهش پکت لاست در بازی Call of Duty: Warzone است که بعضی از کاربران از بالا بودن آن ناراضی بودنند.

شما کاربران گرامی میتوانید پینگ منیچر را از مایکروسافت لایف به آسانی تهیه نمایید.

سخن پایانی 

در این مقاله آموزشی از سری مقالات آموزشی رایانه کمک به معرفی بازی Call of Duty:Warzone پرداختیم .

همچنین شما را با سرویس پینگ منیچر جهت حل مشکل لودینگ این بازی آشنا کردیم ، امیدواریم که این مطلب آموزشی برای شما مفید واقع شود.

اگر با مشکلات دیگری در اجرای این بازی روبه رو شدید با کارشناسان رایانه کمک تماس بگیرید.

خدمات رایانه کمک همان پشتیبانی رایانه به صورت غیرحضوری است که شبانه روز همانند یک راهنمای رایانه ، خدمات آنلاین کامپیوتری ارائه می نماید.

جهت رفع مشکلات رایانه و حل مشکلات تلفن همراه خود کافیست با کارشناسان مجرب رایانه کمک تماس گرفته و به صورت شبانه روزی از خدمات غیر حضوری رایانه کمک بهره مند شوید. شماره های تماس از سراسر کشور: ۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰ (تلفن ثابت) ۰۲۱-۷۱۲۹ ( تلفن ثابت و همراه)

 

 نظرات و پیشنهادات خود را می توانید بصورت کامنت در صفحه رسمی اینستاگرام رایانه کمک قرار دهید.

 

چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره پنج ستاره

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد امتیازات 1

تا کنون امتیازی ثبت نشده است . (اولین نفر باشید)

به اشتراک گذاری مطلب
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *