آموزش ساخت Local Account در ویندوز 10

ساخت اکانت لوکال|رایانه کمک-عنوان

اگر از جمله کاربران ویندوز 10 باشید باید به اهمیت داشتن Local Account واقف باشید. گاها برای بسیاری از کاربران ویندوز 10 پیش آمده است که برای دانلود یک برنامه از Microsoft Store ایمیل live.com و یا outlook.com خود را وارد نمودید.اما بعد از انجام این کار دیگر هربار که میخواهید به ویندوز10 خود لاگین شوید، باید با همان ایمیل وارد شوید.

از طرفی دیگر شما اگر در ابتدای نصب ویندوز 10 خود به اینترنت متصل باشید سیستم از شما میخواهد که با اکانت مایکروسافت خود متصل شوید و هر بار این درخواست را از شما قبل از لاگین شدن دارد.

به این صورت شما در هر دوصورت هربار که قصد ورود به ویندوز10 خود را دارید باید به اینترنت متصل شوید و از Microsoft Account خود استفاده نمایید.

اگر شما بتوانید Local Account خود را بسازید و آن را فعال کنید دیگر نیاز نیست که با Microsoft Account  خود Login شوید.

گروه فنی رایانه کمک در این مطلب به آموزش Login شدن در ویندوز 10 بدون نیاز به Microsoft Account  و متصل بدون به اینترنت  با ساخت Local Account میپردازد.

الف) برای ساخت Local Account ابتدا با Microsoft Account خود به سیستم وارد شوید وبعد از آن از طریق منوی استارت به Setting  وارد شوید.

ساختن اکانت لوکال|رایانه کمک-1

ب) با ورود به صفحه ی Setting در بین گزینه های نمایش داده شده Accounts را انتخاب نمایید.

ساختن اکانت لوکال|رایانه کمک-2

ج) در پنجره ی جدید به روی گزینه ی Family & Others کلیک کنید و از پنل نمایش داده شده در سمت راست Add someone else to this PC را انتخاب کنید.

ساختن اکانت لوکال|رایانه کمک-3

د) برای شما پنجره ای نمایش داده خواهد شد که تیتر عنوان آن عبارت ?How will this person sign in میباشد. در این قسمت بدون تکمیل کردن کادر مشخص شده در پایین پنجره به روی گزینه ی don’t have this persons sign in information کلیک نمایید.

ساختن اکانت لوکال|رایانه کمک-4

ه) حالا برای شما پنجره ای دیگر نمایش داده میشود که تیتر عنوان آن عبارت  Let’s create your accounts میباشد بدون نوشتن کلمه ای در کادرها این مرحله را نیز با کلیک به روی گزینه ای که در انتهای پنجره آمده است به پایان برسانید/Add a user without a Microsoft accounts/

ساختن اکانت لوکال|رایانه کمک-5

نکته: اگر شما در مرحله ی (ج) دسترسی سیستم را به اینترنت قطع میکردید دیگر نیاز به انجام این دو مرحله نداشتید. پس اگر دسترسی به اینترنت خود را قطع کنید مراحل (د ، ه) را انجام نخواهید داد.

و) در این مرحله شما باید نام کاربری (User Name) و کلمه ی عبور (Password) را برای یوزر خود (Local Accounts) انتخاب کنید. و به روی Next  کلیک نمایید.

ساختن اکانت لوکال|رایانه کمک-6

اکنون Local Account شما ساخته شده است اما باید برای حل مشکل لاگین شدن دسترسی این حساب کاربری خود را بالا ببرید:

ز) به روی اکانت تازه ساخته ی خود کلیک کنید و بعد از آن همانطور که تصویر مشخص است به روی گزینه ی Change account type کلیک نمایید.

ساختن اکانت لوکال|رایانه کمک-7

ح) اکانت لوکال خود را از Standard User به Administrator تغییر حالت دهید و OK را بزنید تا تغییرات صورت گرفته اعمال شود.

ساختن اکانت لوکال|رایانه کمک-8

ط) از این اکانت خارج شوید و این بار با اکانت جدید خود لاگین کنید.

ساختن اکانت لوکال|رایانه کمک-9

 

 

چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره پنج ستاره

میانگین رتبه 3.4 / 5. تعداد امتیازات 14

تا کنون امتیازی ثبت نشده است . (اولین نفر باشید)

به اشتراک گذاری مطلب