ایندکس مطالب یعنی چه؟

ایندکس مطالب2- رایانه کمک

زمانی که ما مطالب سایت ما از طرف گوگل پویش میشود و در دیتابیس گوگل و موتورهای جستجوی دیگر فهرست میشود ما از اصطلاح ایندکس استفاده میکنیم و میگویم سایت ایندکس شده است.

در این مقاله با گروه فنی رایانه کمک همراه باشید تا با ایندکس مطالب در گوگل بخوبی آشنا شوید.

تا زمانی که ماسایت را در گوگل وب مستر تولز درج نکنیم باید حتما منتظر باشیم که از طریق یک بک لینک رباط های گوگل به سایت ما مراجعه کنند و سایت ما را ایندکس کنند اما این در صورتی است که  اگر در google web master سایت خود را ثبت کنید در کنسول گوگل سایت شما ایندکس خواهد شد.

فرض کنید شما اطلاعاتی را در ذهن خود دارید به این ثبت اطلاعات در ذهن شما ایندکس گفته میشود بنابراین همه ی صفحاتی که در گوگل و موتور های جستجوی دیگر ثبت میشوند مانند رخداد هایی که در ذهن ما ثبت شده است ایندکس شده است. حال چرا گفتیم حتما باید در گوگل وب مستر تولز سایت خود را ثبت کنید؟ چون فضای مجازی به همین صورت است، در فضای مجازی شما باید خودتان را خودتان معرفی کنید یا کسی شما را معرفی کند یعنی همان لینک هایی که از سایت های دیگر به طرف شما می آید یا همان بک لینک ها!!!

ایانه کمک-ایندکس مطالب

ایندکس سریع مطالب

همانطور که در مطلب قبل توضیح داده شد ایندکس شدن سایت شما به معنی ثبت شدن و فهرست شدن مطالب سایت شما در گوگل است بنابراین یکی از دغدغه های مدیران سایت ایندکس سریع مطالب داخل سایت است.

ایندکس مطالب-3-رایانه کمک
رایانه کمک

کارشناسان رایانه کمک میتواند شما را در حل مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه یاری کنند

چقدر این مطلب مفید بود ؟

یک ستاره پنج ستاره

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد امتیازات 0

تا کنون امتیازی ثبت نشده است . (اولین نفر باشید)

به اشتراک گذاری مطلب